sjukling

Hej på er! Hoppas ni har en betydligt bättre dag än mig! Har nämligen dragit på mig typ allt som går från halsont, hosta och snuva till huvudvärk och ryggont ajaj. Det känns lite segt då jag fick erbjudande om att jobba i helgen, det blir då tyvärr lite knepigt. Det känns extra synd då jag egentligen skulle ha gått på hindersmässan med Sabina och Moa idag. Sometajmes lajf isn't fär!
 
Appropå(skriver man så?) livet skulle jag ju göra en utvärdering från 2014 men ja, den hamnade liksom i utkastet och jag glömde bort den... whopsi! Jag lägger strax in lite highligthsbilder istället, kommer knappt ihåg vad jag gjorde i måndags och ännu mindre vad jag gjorde förra året, senilvarning på det.
Vi höres, puss!
 
 
Kidnappade Daniela på hennes 18e födelsedag!
 
Fyllde själv 18 vilket firades med dessa vackra tjejer!
 
André följde med oss på skidresa!
 
Tatuerade mig! 
 
Jag tog KÖRKORT i Juni, fy i h-vele så glad jag var och är för det!
 
Jag fick äran att få vara med och representera Örebro Lucia 2014!
 
Åkte till Turkiet med mitt hjärta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0