En sån där helg

Denna helg är en sån där jobbhelg då jag bara har köttat på och inte varvat ner från veckan. Det brukar funka men just nu så sover jag så extremt oroligt av någon konstig anledning, jag är hur trött som helst så det är inte problemet men jag kommer liksom inte till ro.
Nu har jag redan legat ett par timmar och försökt sova, känns lite jobbigt att jag ska upp och iväg till jobbet om bara 4,5 timmar. Well well.

Dessutom har jag en period nu då jag pendlar mellan total åldersnoja/ålderskris och samtidigt vill jag inget hellre än att ta studenten. Jag är så fruktansvärt skoltrött och 1,5 år känns som ett decennium. Särskilt när ca 60% av mina kompisar letar balklänning, beställer hattar, fixar flak osv. 
Usch, har tagit relativt lätt fram tills nu på hela situationen men nu blev det en otroligt konstig dipp. Blir så arg på mig själv som inte valde rätt linje från början för då skulle jag ha tagit studenten om 138 dagar...

Jag får tänka på att när jag väl står där 2016 kommer nog få att vara lyckligare och nöjdare än mig. Jag är ungefär etthundratio procent säker på att jag kommer grina hela dagen av lycka. Då är det verkligen min stora dag och förhoppningsvis kan mina jämnåriga vänner komma på mottagningen.
Nu ska jag försöka somna, godnatt på er! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0