Tisdag

Usch, tisdag idag, inte precis min favorit. Många avskyr måndagar och jag har faktiskt inget emot dom men tisdagar är min veckas tyngsta dag så den får ett dåligt betyg. 

Så vad är nytt? 
Jag har flyttat in i mormors lägenhet i några dagar då hon är i Göteborg, det är extremt lugnt och skönt och precis vad som behövdes! André här sovit över två nätter nu så jag slipper vara själv, gosis!
 
Annars har jag matteprov på fredag och ligger förövningar efter i ca allt i skolan. Jag vill verkligen  ta tag i saker men jag orkar inte, är alldeles för skoltrött för det. Dessutom ska jag nu jobba precis hela lovet så då hinner jag inte fixa min skolsituation heller. Det där får lösa sig, det viktigaste just nu är ju att fixa matteprovet. 
Ha en fin dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0