Söndagkväll

Jodå, söndagsångesten är på topp för tillfället, kan inte sluta tänka på min svenskaredovisning som ska göras på tisdag. Jag är en sån där jobbig jävel som ska ha A i allt och redovisningar är det jobbigaste i skolan så jag har grovaste prestationsångesten just nu. Not funny alls. Längtar så dammit mycket till onsdag då jag kan slappa av igen eller va nej? Jag har ju matteprov nästa vecka och jag är helt lost. Jag måste ta matten mer seriöst och börja med att faktiskt ta med mig boken hem om jag vill ha ett bra betyg hehe. 
 
Idag traskade jag över till Daniela på förmiddagen och vi tog en promenad där vi för övrigt höll på att slå ihjäl oss innan vi åt semlor som Daniela hade bakat. Hon går nämligen bagerilinjen så ibland får man turen att smaka på hennes mästerverk, inte fel! Hennes balklänning har anlänt och den var sååå fin! Hon kommer se ut som en prinsessa och jag har fått äran att ordna hennes hår så vi gjorde en uppsättning idag. Hoppas verkligen att hon blir nöjd och får den bästa studentbalen någonsin!
 
För tillfället sitter jag i Andrés kök och dricker te och kollar på Pretty Little Liars medans han kategoriserar sin skivsamling, sötnosen. Något för konstigt hände igår. Jag och André sitter i min säng och kollar ner i våra telefoner så han helt plötsligt gör något oväntat morrljud och jag blir så jävla rädd att jag börjar gråta... 
Ibland livet inte lätt men han är det bästa som finns ändå.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0