lördagskväll

Var uppe på marknaden en sväng förut med Hanna, mycket trevligt! Känns lite synd att de har flyttat vidare nu, jag tycker det är så mysigt med markader för att alla är ute och staden blir så levande! Nu är det bara att gilla läget och tagga inför sommarkvällarna istället då jag hoppas att fler börjar våga sig ut på gatorna!
 
Usch vad härligt det hade vart med långa ljusa dagar och jeansjacka. Längtar så galet mycket! Fick förresten erbjudande om att jobba imorgon men då jag är så förkyld och krasslig som jag är fick jag tyvärr tacka nej, känns jättesynd. Ska försöka fixa med att få jobba lite nästa helg istället!
 
Hoppas ni får sova gott inatt! Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0