Prylar



Detta handlade jag idag. Då mitt hår är så torrt nu efter vintern införskaffade jag keratinolja som tydligen ska stärka håret, osäkert om jag tror 100% på denna magiska olja men det kan ju liksom knappast bli värre än vad det redan är så lika bra att testa! 
"Läppstiftet" hittade jag på hm och föll pladask för färgen, det kommer bli så fint nu i sommar/vår! 

Sedan införskaffade jag även lösögonfransar då jag liksom har råkat misshandlat mina egna fransar på sista tiden. För det första tappar jag sjukt många ögonfransar när jag ska försöka böja upp dom då jag är rätt hårdhänt tyvärr och för det andra har jag nyligen permanentfärgat dem så de är lite trötta och slitna så att säga. Därför tänkte jag försöka leva utan min böjare och mascara ett tag nu och när jag ska va fin blir det ett lager lösögonfransar istället och hoppas att det fungerar!

Dags att slumra till nu några timmar, sov gott görni, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0