April

Äntligen är april här, som jag har längtat! Nu är det vår på riktigt, snart påsk, glada färger, uteserveringarna börjar snart kika igång och fram med vårjackorna och pastellfärgerna! Så otroligt mys! Plus att det nu är sista temat för året i skolan nu och sen sommar, är så sjukt glad över det, vintern har vart extremt lång i år och det är så härligt att det är ljust fram tills sju på kvällen! Tummen upp! 

Förra veckan gjorde jag antagligen vårens bästa köp (hoppas jag!), nämligen ett par Nike air force, jag är så sjukt nöjd och glad! Dom var helt klart efterlängtade! 

För tillfället sitter jag i bilen och väntar på att min syster ska anlända från Stockholm! Sedan jag tog körkort förra året blir det mest jag som hämtar då jag är pigg på kvällarna till skillnad mot mina föräldrar och så särskilt pappa som sommar runt nio-halv tio! 

Idag jobbade jag mellan 5 och 11 imorse och sedan sov jag ett par timmar när jag kom hem då dygnet blir knassnett när jag går upp kvart i fyra på natten, menmen, det funkar tycker jag, man har ju typ hela dagen på sig sen att hitta på något annat! Samma sak för mig imorgon!

Var nyss på Marieberg och handlade lite småsaker så visar när jag kommer hem! 

Mina älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0