Fina november

Det var ett tag sedan jag var inne och skrev någonting nu, jag har haft tanken minst hundra gånger men det har helt enkelt inte blivit av. Jag har faktiskt mycket att berätta just nu! 

Veckan innan höstlovet åkte jag och André lite spontant sådär till fina Turkiet och Kemer. Vi bodde precis vid stranden med havsutsikt, otroligt mysig och behövligt såhär på hösten! Trots att vädret var ganska opålitligt så hade vi flera riktigt fina dagar då vi låg på stranden. Annars hände det ganska mycket där, det var frukt och grönsaksbranschen på måndagen, klädmarknad på tisdagen, och dans och musik på hotellet. 

 








Under höstlovet har jag jobbat hela veckan, har börjat 05.00 på morgonen så det blev inget höstlov för mig men vad gör det om 100 år? 

Annars har jag haft en myshelg, träffat vänner och laddat batterierna. Jag har vart en riktig otursfågel hela helgen, det är nog för att jag har vart trött och ofokuserad. Jag har lyckats slå upp badrumsdörren i ansiktet, ramlat nerför trappan, klämt och slagit i samma finger två gånger och tappat tevatten över handen. Plus att pappa nästan har backat på mig med bilen två gånger på samma dag haha. Det går inte så bra just nu men karman jag får tillbaka kommer nog vara helt ok haha. 

Imorgon börjar repen inför Lucia, är supertaggad, älskar Lucia! Hoppas alla har en fin dag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0