today

Idag var jag på ett dans fuego pass i skytteparken med min mor och syster vilket var relativt stelt till en början då det upp en liten publik som kollade på när vi stod där och skakade loss helt offentligt men det gick bra ändå. Fick ut lite av min överskottsenergi som jag var i behov av att bli av med så det kändes skönt att traska därifrån och vara trött i kroppen! 

För övrigt har jag mest jobbat och sovit idag och sett en antal serier däremellan. Är nog serieberoende, har sett ca 28 avsnitt av olika serier på ett par dagar. Favoriterna är bland annat Trophy Wife, The Fosters, Switched at birth och Young and Hungry, riktigt bra grejer! 

Nej nu ska jag sova några timmar, börjar nämligen tidigt imorgon, sov gott! 

Igår var jag på dejt med denna snygging  ochkom till och med ihåg att ta en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0