Life

Jag försökte blogga häromdagen men då kraschade inlägget så jag orkade inte börja om men vad som har hänt i veckan är att jag har ätit javafrukost med mamma och syrran, tränat med Hanna, haft myskväll med André, badat med Sandra och lunchat med Eija.

Igår åkte jag och Hanna och hälsade på mamma och mormor i Askersund, badade och åt glass. Jag blev getingstucken i foten och nu, nästan 22 timmar senare är den fortfarande inte så funktionell så jag börjar undra lite när jag borde bli orolig? 

Annars var jag hemma och tittade på film och åt krabba igår med pappsen som åkte till Norrland idag på fiskevecka. Planerna idag beror på hur min fot mår sen, skulle faktiskt vara trevligt att träna sen! Ha en underbar dag fina du! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0