Söndag

Idag är planen att ta mig iväg till gymmet och köra ett ordentligt pass! Sist sprang jag 7,5 km och vi ska se om jag kan springa minst 7,7 idag. 

Igår var det en lugn dag, jag var ute och fotade med Emma på förmiddagen och senare var jag och mamma ute och övningskörde och införskaffade lite grejer. Det som fick följa med hem var en ny vinterjacka för att den jag har haft hittills har gått sönder och har inte vart tillräckligt varm. Vi köpte även två nya tröjor till mig, mycket nöjd! 

På kvällen kollade jag och mamma på Maria wern, det var skönt att vara vara hemma och sega en kväll så jag haft fullt upp hela veckan. Nu ska jag göra iordning frukost, ha en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0