söndagsmys

Livet snurrar i en berg och dalbana just nu inför jul. Jag har massor att göra innan jullovet men det är kul när det händer mycket!
 
På onsdag är det sista repet med Örebro Lucia och sen är turnén torsdag, fredag och lördag. Är sjukt taggad, det är så himla kul att få leva i den här bubblan! Gissa om jag trivs som bara den?
 
Helgen blev inte riktigt som planerad. André fyllde år i fredags och planen var bio och middag på kvällen för att fira honom men istället blev han sjuk och vi fick ställa in så jag följde med mina tjejer ut och firade Sandras körkort!
Grattis i efterskott till båda er! Ni är för bra! 
 
Igår var generalrepitionen med Lucian på Lions julfest och det gick bra, det är bara ett par takter på en överstämma som jag är osäker på så jag ska öva på dom och sen måste jag plugga andning på en lått, annars känner jag mig redo och förhoppningsvis de andra tjejerna med. 
 
Nu ska jag strax iväg till gymmet, jag bokade ett pass med en gyminstruktör för jag kände att jag behöver utmana mig själv med nya övningar, jag har lite torka på den biten och det blir bara det vanliga, situps och squats typ, så det ska bli kul med ny inspiration! 
Ha en fin kväll på er!
 
 
 
Tjejmysmorgonselfe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0