Kaos

Idag är livet k a o s verkligen. Jag har varit lite småsjuk några dagar nu och första dagen på lovet bröt det nu ut ordentligt med halsont, täppt näsa, hosta och feber. Det första mamma sa när hon såg mig förut idag var "oj, vad har hänt?!" För jag ser ut som ett lik verkligen, jag orkar knappt gå upp för trappan. Och allt detta suger så hårt, vet ni varför? 

För jag har en jääävligt bra hårdag!!! Waste of bra hårdagar big time! Idag motarbetar livet mig... Gud vad ytlig jag låter nu, visst men asså riktigt bra hårdagar händer fan inte ofta. Och jag kan inte tröstäta ens för mamma slängde in allt godis i frysen, asså va??? 
 
Nej nu ska bittra lilla jag sova mig frisk såhär klockan 21.00 en lördag, hoppas att ni mår bättre än mig och hoppas ni har en fin helg!
Puss


Det blir en gammal bild för skulle någon se mig nu skulle denne bli livrädd haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0