Can't get you out of my head

Hola! Idag har ca allt som kan hända en dålig morgon hänt mig. Det började med att jag försov mig och blev sen varpå bilen självklart inte är hemma och jag måste cykla till USÖ. I ett försök i att reparera mitt dåliga humör äter jag frukost och mår då senare jätteilla och måste campa i soffan en stund och blir då ännu mer försenad. 

När jag väl ska bege mig iväg ser jag att min cykel har förfrusit och måste springa runt och leta efter nycklarna till mammas cykel som står längst inte i förrådet och jag lyckas välta hela upplagan av julöl som står på vägen ut. 
Jag tar mig upp på cykeln och ramlar nästan omkull i halkan pga av dåligt sikt och snö i ögonen ca femtioelva gånger på vägen under de 40(!!!!) minturarna det tar att cykla.

Kan säga att min hosta nu känns ca 100 gånger värre men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och hoppa in i duschen! Hoppas att ni får en betydligt bättre morgon och dag! 
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0