18!

En extremt ouppdaterad blogg har jag men det som har hänt sedan sist är att jag fyllde hela 18 år i fredags och mitt liv har inte förändrats ett dugg!
Jag har inte gjort min krogendebut, har inte ens vart ute och tagit en drink, har inte tagit körkort och inte heller beställ någonting från internet! Funderar nu på att klicka hem någonting från typ USA bara för att jag kan! Vet dock inte riktigt vad. 
 
Hade en underbar födelsedag! Jag har verkligen världens finaste vänner och världens finaste familj som uppvaktade mig som dom gjorde! Är så lycklig att jag har dom!
 
Fick även sjukt fina presenter! Fick en underbar jacka av André som jag tittat på ett tag och faktiskt tänke köpa, två fina klockor, lite flytta hemifrångrejer, chokladfondue, skor, kläder, presentkort på SF, en bok, te, ett jättefint halsband, hårspänne, shaker med m&m och ett diadem. Är så otroligt glad och tacksam för alla fina saker! 
 
 
Imorgon ska jag övningsköra till Töreboda där André och hans pappa ska handla motordelar så ska väl övertala mamma att köra lite idag med så jag kommer igång! Ha en fortsatt mysig kväll så slänger jag in bilder på presenterna ikväll! Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0