Så nöjd!

Oj vad snabbt det gick med designen! Det tog typ två dagar totalt och jag är jättenöjd! Jag ville ha någonting enkelt och stilrent, ingenting knallrosa som jag får huvudvärk av utan bara så att det vart fint och snyggt och jag är helnöjd! Kan helt klart rekommendera Daniella om någon vill ha en snygg design på bloggen, hon är snabb och tar inte betalt vilket är ganska sällsynt haha. 
 
Mitt liv just nu ser ut ungefär såhär: vakna, skola, hem och sova middag, plugga som en idiot, sova igen, vilket suger. Åh vad jag vill ut men jag har haft massor av plugg nu innan lovet. Funderar på att sätta mig och plugga på balkongen bara för att komma ut men det känns så ovärt endå. Det suger att jag inte hinner ut och fota något nu men under lovet, då jäklar! 
 
Idag hade jag matteprov och jag trodde jag hade koll på det mesta men nej så fel! Jag ville bara gå och gräva ner mig så fort jag fick se provet. Det känns som att verkligen allt jag har skrivit är fel! Så jag köpte kinamat på vägen hem och satt hemma och tröståt med familjen haha, standard.
 
Jag räknar i princip ner timmarna till höstlovet nu och emellan mig och höstlovet står en temalektion om runskrift, en musikteater av esteterna som vi ska gå på och en 2,5 timmars lång idrottslektion. Vi ska alltså spela badminton. I 2,5 timmar. Imorgon eftermiddag. 
Jaja, lite motion har väl ingen dött av. Om man inte har hjärtinflammation eller astma osv. Nej ska sluta vara så negativ nu och göra klart religionen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0