Resor 2013 Del 1

Känner att det är dags att få igång denna kategori! Reser gör väl nästan alla, var sig om det är till Karlskoga eller Thailand och det kan vara kul att dela erfarenheter och upplevelser samt att tipsa om resmål!

I år har jag vart utomlands tre gånger på olika resmål. Det har vart otroligt roligt och mysigt att resa mycket men även ganska påfrestande för mig som avskyr att flyga och måste ladda mentalt i flera månader innan plus att jag lätt får hemlängtan. Nu känner jag mig ganska färdigrest för ett bra tag och vill inte flyga på ett bra tag igen haha.
 
Den första Januari i år åkte vi iväg till Teneriffa, jag, min syster, mamma och pappa. Vi bodde i Playa De las Americas som är världens typ bästa resmål! Det är så härligt att lämna snön och mörkret mitt i vintern och landa i 30 graders värme med sol och bad! Vi gjorde samma resa 2011 och bodde på samma hotell och var jättenöjda så vi åkte tillbaka och det roliga var att personalen kände igen oss två år senare!
Teneriffa är en väldig turistö med hotell på rad vilket många kan tycka är tråkigt men jag gillar det! Jag gillar att det är fullt ös och att det är lätt att hitta fler som pratar samma språk och knyta kontakter. Jag älskar helt enkelt Teneriffa och hela familjen med!
 
Blandade bilder från 2011 och 2013

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0