Happyland

Här ligger jag i min säng i Örebro, i Sverige, i Norden, i Europa, på planeten Tellus och har Amanda Jensens låt Happyland på hjärnan sedan Elin sjöng den på idol i fredags. Det växlar mellan den låten och Agnes version av Lill Lillfors låt En så'n karl, två väldigt olika låtar. Jobbigt värre.

Jag fick med mig Saga på afrodansen förut och det var flummigt! Under ett danspass har vi jagat bort elefanter, tvättat tvätt och trummat på trummor, fullt ös medvetslös! Nej men pls, fråga inte, kommer ändå inte kunna förklara haha men kul var det! 

Imorgon och de närmsta dagarna ska jag på teorikurs på körskolan så jag har lagt mig tidigt idag med min ovän huvudvärken så nu tänker jag sova. Godnatt!

Gulle, ingen aning om vems bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0