halloween

Åh vad jag älskar högtider! Nu är inte halloween någon riktig högtid för mig utan mest en kul grej och en anledning till att klä ut sig! Jag och Sabina har nämligen bestämt oss för att vara ängel och djävul på halloween! Jag ska vara ängeln och hon djävulen sedan ska vi ställa oss på varsin sida av folk och bete oss som ängeln och djävulen som brukar sitta på varsin axel i filmer och serier! Åh vad jag ser fram emot det!

Jag tänkte bära vit klänning och locka håret till det. Vingarna kommer vara hemmagjorda med fjädrar och glitter och även glorian kommer vara hemsnickrad med glitter. Jag tycker det är roligast att pyssla själv istället för att köpa de vanliga barnvingarna på leksaksaffären. Gud så roligt det ska bli att pyssla iordning!

Nej nu är det dags att nanna, har en lång dag imorgon! Natti! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0