carpe diem

Gjorde nyss ett långt inlägg som försvann, åh vad irriterande!

Idag fick vi våran MacBooks av skolan, nämligen Airversionen och den kommer bli min nya bästa vän. Lätt att bära på och chill att slippa skolans datorer som tar lika lång tid att starta upp som istiden varande på jorden. Alltså forever.

Dessutom är jag så trött på min skyddsplast på telefonen! Jag vill verkligen kasta den, usch. Den har släppt i hörnen och är typ gul/grå eftersom att de svarta jeansen och allt har färgat av sig. Dock har jag beställt hem en ny plast då det är livstidsgaranti och jag får nya om de krånglar men den anländer ju aldrig så om någon från det företaget ser detta, pls send one. Den är vidrig och jag övervägde att plocka av den och undvika att tappa telefonen till den nya anmälde men två sekunder senare tappade jag telefonen i en glasvas så ödet sa att det var en dum idé. Skulle jag ha sönder min iPhone skulle mamma få spader, skulle ju aldrig få en ny iphone 5 liksom, jag skulle få dras med typ en Nokia 3310 fan. Det skulle ju vara kaos.

Nej, nu ska jag chilla med John Blund, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0