besvikelsen

Jag har gått runt hela dagen och känt att det är torsdag eller fredag och sedan insåg jag att det är bara onsdag. Förstå besvikelsen! Jag vill ju bara ha lov nu på en gång, det är så jäkla behövligt! 

För att hälla salt i såret som revs upp i mitt hjärta av besvikelsen så har vi matteprov imorgon. Och teckenspråksförhör. Och religionsuppgift som måste in som mindfuckar mig totalt. Vafan? Jag som bara vill klinka på mitt piano och sedan sova. Bu.

Det positiva är iallafall att jag pluggade matte förut och jag har full koll på typ 75% av kapitlet, kunde till och med svara på C-uppgifterna, känner mig som ett geni, weho! Det blir nog bra imorgon! Plus att jag har sovmorgon så jag är ganska så glad ändå!
Nu ska jag sova så jag kan tänka ordentligt imorgon på provet. Hej och tack hockeyback! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0