Bästa grannen

Idag på teorien pratade vi om miljön och Eco-driving, det var lite sömnigt men gik bra ändå. Nu ska jag bara läsa ca. 90 sidor om trafikregler tills imorgon. För det kommer jag ju att göra också haha. 

Eftermiddagen spenderades hos Daniela, min bästa häst! Vi har känt varandra sen vi var typ nio år gamla och bor nästan grannar och är lika gamla, hon är mer som min syster än en vän! Vi tog i varje fall en promenad och åt kinamat! Mysigt värre! Ungefär när jag gick hem så gick min mamma dit för hon var bjuden på tupperware-party hos Danielas mamma. Mycket trevligt! Nu ska jag kolla på The Carrie Diaries och vänta på att André ska anlända med massor av kramar!

Daniela på promenad! 



Kommentarer
Postat av: Carla

Hej ! Va gärna med i min bloggtävling där du kan bli länkad för mina läsare!! Lycka till:)

2013-10-29 @ 23:05:59
URL: http://carlitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0