Tankar kring Kevin Walker

Jag fattar inte vad Kevin Walker gör i Idol eller rättade sagt varför han är kvar?! Alla andra är så mycket skickligare sångmässigt och kan bjuda på shower medans han mest ser nervös ut och står still? Är han kvar för att han är snygg? Kanske? Jag tycker verkligen inte att han är snygg, jag förstår inte vad han gör kvar i tävlingen? 

Det faktum att han särbehandlas gör mig ju inte mindre irriterad på honom, jag tycker verkligen inte att det är ok att han ska få flygplanstider flyttade, matcher flyttade, inspelade sändningar osv. Han han gett sig in i Idol får han förfan koncentrera sig på det?! 
Han missar ju alla möjliga rep och övningar och lägger bara knappt sin halva energi på idol vilket gör hans framföranden halvdåliga medans de andra deltagarna sliter som djur! 

Ta de andra deltagarna som exempel:

Erik Rapp är bland de sångmässigt skickligaste människorna som vart med i tävlingen och gör lysande framföranden om och om igen. Han är en riktigt duktig artist som även skriver egna låtar och gör sig egen grej av varje låt han ger sig på!

Elin Bergman har tydligen inte varit hemma en enda gång sedan idol drog igång för två månader sen. Hon har tillfälligt flyttat till Stockholm på heltid för att lägga all sin energi och sin själ på Idol och gör alltid lysande framträdanden och bjuder på en riktig show varje fredag! 

Matilda Melin har i princip gett upp skolan för att delta i idol! Hon är riktigt duktig när hon väljer rätt låtar och jobbar stenhårt för att förverkliga sin dröm, varför ska hon åka ut och Kevin gå vidare då Matilda förra veckan klev upp på scen med ett knä som var draget ur led medans Kevin fick den HELT SJUKA förmånen att förinspela sitt framförande?!

Reglerna har ALLTID vart att kan du inte vara där och delta så åker du ut! Punkt slut. VARFÖR söka till idol när du vet att du har ett fotbollskontrakt som inte går att upphäva? Jag förstår om någon säger att "kontraktet går inte att bryta". Men för bövelen, det visste han ju om, varför är han inte lite jäkla klyftigare och söker så fort kontraktet har gått ut och han faktiskt har tid?!
Du har fan en egen tävling, pls, lämna idol, du får så sjukt orättvis särbehandling att jag fattar inte att du inte ens själv reagerar? Du har ingenting i idol att göra, idol är en tävling med spelregler och kan du inte följa dom, LÄMNA FÖR FAN! Till och med de andra deltagarna har börjat UTTALA sig om hur orättvist behandlat du blir och att de känner att det är jobbigt, ha lite empati och inse att du borde lämna idol.

Det värsta är att NÄR ska Kevin Walker ha tid för en karriär? Direkt efter idol kommer han gå tillbaka till sitt fotbollsspelande och jobba på det för det finns ju som sagt ett kontrakt, låt någon annan vinna istället och få det skivkontraktet, någon av de idolerna skulle säkert kapa av sin arm för det istället för dig som låter dig själv vara tv 4as guldgris och rycka på axlarna till detta inlägg? 

Fattar inte du att medans du tryggt sprakar boll på planen finns det andra där ute som jobbar arslet av sig och skulle ge upp allt, precis ALLT för bara chansen till att kanske upptäckas. Sluta leva i dig egen bubbla och inse att om du har någon stolthet i kroppen så lämnar du idol så någon av Jens, Erik, Elin eller Sandra som lagt ner hela sitt liv i idol kan stå som värdig vinnare. 

Detta är mina egna åsikter, feel free att käfta emot, dödshota mig eller hemsöka mina drömmar. Jag står bara för vad jag själv tycker. Jag har inget emot Kevin Walker som person, det är hans handlingar och sätt att tänka som jag inte förstår. 

Mina favoriter<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0