Studiedag

Idag har typ bara min skola studiedag här i Örebro och det är helt ok att ha en extra dag ledigt! Lovet har gått så sjukt fort nu och jag vill inte alls börja skolan imorgon igen, en extra vecka skulle ju inte vara helt fel! Dock får jag väl gilla läget ändå och traska iväg till skolan ändå de närmsta 6 veckorna tills det är jullov! Det känns ändå som att det kommer gå ganska fort fram till jul nu eftersom att det händer massor av kul saker nu! Den 21 november firar jag och mitt hjärta ett halvår tillsammans, den 5 december fyller han år den 13 december är det Lucia som jag älskar plus lite andra småsaker! 

Igår kväll var jag och hjärtat ute på kvällspromenad och sedan låg vi hemma i hans soffa, drack choklad och gosade. Det var ganska så jättemysigt! Idag kommer han hit istället för att min brorsa som är är på besök från Stockholm just nu vill träffa honom. Jag ska nog vara lite hjälpsam och bespara min mamma lite ansträngning och laga middagen ikväll så den är klar när hon kommer hem! Ibland är jag bra att ha typ haha. Ha en otroligt fin dag och kom ihåg att du är fin!




Blandade bilder på min kärlek ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0