She took the midnight train going anywhere

Nu sitter jag på det sega tåget hem, vi var tvunga att stanna och vänta på någonting i ca 15 min så vi är redan försenade, inte kul. 
Det känns inte alls bra att lämna mitt underbara Göteborg och åka tillbaka till lilla Örebro och skolan med plugg imorgon, nae, det lockar inte men måste man så är det så även om jag mer än gärna skulle vilja bo i en storstad. Även denna gång har jag fallit in i dialekten och kommer antagligen prata Göteborgska den närmsta timmen. Alltid lika intressant! 

Idag har vi i varje fall julhandlat lite på Frölunda torg, känns bra att ha börjat med året julklappar faktiskt. Hörs senare, puss


Min morbror: påven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0