Så otroligt ledsen

Jag blir så ledsen. Varför ger sig människor på andra för att medvetet såra dem? Människor du absolut inte känner eller har koppling till? Tänk dig att någon du inte känner vill ta ifrån dig det bästa du har, det du älskar mest i hela världen och skulle gå på eld för. För vad? För att den vill såra dig? Varför? För att du har det den vill ha?

Människor du aldrig någonsin har pratat med, som inte vet vem du är eller hur du är? Vad du har för upplevelser bakom dig? Som inte vet vad du går igenom och kämpar med. Jag blir så ledsen. Hamnar du i denna situation förstår jag dig. Varför jag? Vi har ingen relation till varandra, du vill bara ha vad jag har och såra mig. Men jag är starkare än så.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hänt??:O /emms

2013-11-06 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0