Mig äger ingen

Kom precis hem från bion där jag såg Mig Äger Ingen med min kära mor och syster, jag och syrran gav nämligen mamma en biokväll där vi står för att kostnader och hon fick välja film i förädelsedagspresent. Hennes val landade på Mig Äger Ingen och det är jag sjukt glad över för den var otroligt bra! Skådespelarna var fantastiska och gjorde ett sjukt bra jobb, verkligen! 
Vanligtvis blir jag uttråkad av filmer då jag tycker att 1,5-2 timmar är länge att sitta still och jag blir lätt uttråkad men denna var riktigt bra så det var absolut inga problem! 
Kan rekommendera Mig säger Ingen till alla som funderar på att gå på bio, sjukt bra handling och otroligt proffsigt och bra gjord! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0