Måndag

Det slutade med att efter jag och André gick en kvällpromenad igår kväll så somnade vi hos mig helt oplanerat. Vi var väl båda väldigt trötta antar jag men vid halv sex ungefär så vaknade jag av att hans mamma ringde och frågade vart sjutton han höll hus och vi bestämde att det är ganska ovärt för honom att dra hem halv sex på morgonen och att han lika gärna kan stanna kvar och sova över. Eftersom att båda hade sovmorgon så gick det bra, sjukt mys att börja en måndag och vecka med att vakna och kunna krypa ihop i min älsklings famn och bara ligga där och småsova en stund.

Dagen har annars vart rätt så seg, var hungrig nästan hela dagen så nu när jag kom hem så käkade jag upp ett halvt paket flingor, så kan det gå!
Nu ska jag nog faktiskt sova middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0