Life's a game made for everyone

Jag drog från skolan vid ett p.g.a huvudvärk och att jag ska med ett tåg senare till Göteborg och umgås med familjen denna helg och behövde vila lite först för att orka med resan för med min tur så hamnar jag säker brevid en missnöjd skrikande ettåring och med min huvudvärk skulle jag få både spader, hjärter och klöver på den stackars ettåringen.
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, jag är ganska vilse just nu, jag är osäker på vad jag håller på med överhuvudtaget haha.
 
En sak vet jag i alla fall och det är att André och jag firade ett halvår igår, satan vad fort det går! Han är den bästa som finns, det är ett som säkert.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0