Kvällspromenad

Var nyss ute på en mysig kvällpromenad. Kände att jag behövde komma ut och röra på mig lite innan jag ska sova så det blev nog runt fyra km, en runda jag traskade nyduschad i pyjamas med myskläder och tjock jacka över, very hot. Typ inte alls men sjukt värt! 
När jag kom hem gjorde jag mig en kopp te och mös i soffan med mamsen som jag för övrigt hör intill mitt rum att hon somnat. Hon snarkar nämligen så extremt så det är värre än ett startade flygplan, eller kanske inte så illa men nästan! 

Imorgon börjar jag klockan nio, det duger ändå helt okej. Provade förresten något nytt igår natt, nämligen att sova med rullgardinen uppe så det är ljus i rummet när jag vaknar, lyckades jag ta mig upp för det? Neheedu, det kan du ge dig på. För bövelen, varför ska det vara så svårt att vakna? Skärpning!

Godnatt, sov gott och kram!

Nyduschad, ofixad, trött och klar för att sova, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0