Jag är en storm från ingenstans

Nu har jag vart hemma från skolan i tre dagar, inte för att jag är döende utan för att det händer något varje gång jag ska iväg till skolan. I

går skulle jag till skolan efter mitt läkarbesök men efter besöket ville jag bara hem och krama klubbad för jag har en ordentlig inflammation i örat, jag blev av med en skadad del av trumhinnan som de sög/rykte bort och tappad på fyra rör blod för att kolla infektioner, järnvärde och massor av saker som jag redan har glömt för det var bara massor av bokstäver. 
Dessutom är jag fruktansvärt rädd för blod och sprutor så de fick byta sköterska för jag höll på att börja gråta och kände mig nästan färdig att svimma. Min pappa har vänligt skrämt upp mig då han har tagit mycket blodprov i sitt liv och det har vart svårt på honom få kärlen drar sig undan och de får försöka flera gånger i båda armarna för att hitta rätt så han kommer alltid hem med 4-5 plåster haha. 

Idag skulle jag till skola. Men fick som sagt migrän inatt så jag kom inte iväg till skolan. Usch vad tråkigt det är! Jag är så trött på att vara hemma, jag vill faktiskt till skolan för jag hatar att känna mig helt alone och missa massor av arbete! Satsar stenhårt på imorgon nudå! 

Jag och min pappa i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0