Godmorgon

Godmorgon! Tänkte blogga igår kväll men kunde inte. Hade nämligen André hos mig igår kväll men det blev bråttom för honom att åka (förlåt hjärtat!) hem för helt plötsligt började jag må illa och känna mig helt borta, fick sprängande huvudvärk och det bara dunkade i huvudet och började kallsvettas och skaka. Väckte då min mamma som sa att det nog var migrän och det blev en jobbig natt. Har inte kunnat kolla på telefonen förens nu ens. 

Jag som hade taggat skola och allt träffa alla och jag som skulle iväg idag ligger nu alltså nerbäddad i mitt mörka rum med telefonen på lägsta ljusstyrkan. Mysigt? Visst men åh så tråkigt, hatar att missa massor.... Menmen, nya tag imorgon! 

Ha en fin dag! 


Saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0