6 facts

1. Jag är jättedålig på att läsa igenom inläggen innan jag postar dem, därför är det ganska många slarvfel i texterna men jag ska försöka bli bättre på att kolla igenom dem!
 
2. Jag hatar att ha stökigt på mitt rum och städar och plockar konstant för att undvika det men ibland hinner/orkar jag inte på ett par dagar och då panikstädar jag tillslut haha. När jag gick på högstadiet och var 13/14/15 kunde jag ha ett riktigt bombnedslag på mitt rum jämt men inte längre! Det värsta jag vet är att ha travar med disk stående på rummet.
 
3. Jag älskar ljuslyktor! Har en bunt av dom på mitt rum, fick flera nya i julklapp och har ganska många sedan innan! Dom är så fina och det är så otroligt mysigt att tända dom och sedan gosa ihop sig med en bok och varm choklad!
 
4. Jag fyller 18 i april och är så sjukt taggad! Inte direkt på att festa och så utan att kunna resa bort i själv i sommar!
 
5. Jag och André älskar filmen Kvarteret Skatan åker till Laholm så i sommar planerar vi att åka till Laholm bara för att vi kan haha.
 
6. Jag läser teckenspråk som tillval i skolan och var duktig i början men ju svårare det blir, ju mer förvirrad blir jag så nu är jag för det mesta helt lost.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0